Yönetmelikler / Kurallar
OKULA DEVAM GİRİŞ-ÇIKIŞ SAATLERİÖğrencilerimizin okula düzenli olarak devam etmeleri ve zamanında gelip gitmeleri gerekmektedir. Öğrencinin devamsızlığı halinde velimizin, durumu okul yönetimine/sınıf öğretmenine bildirmesi gerekmektedir.
Ayrıca velilerimizin, önemli bir mazeret olmadığı sürece, çocuklarının okula zamanında gelmesine özen göstermeleri, yapılan eğitim öğretim programının aksamadan yürütülmesi açısından önem taşımaktadır.
Öğrencilerimizin güvenliği açısından okuldan teslim alınırken “Çıkış Kartı Sistemi” uygulanmaktadır. Eğitim öğretim yılı başında her öğrencinin velisinden; “Öğrenciyi Okuldan Alacak Kişiler Veli İzin Formu’nu” doldurmaları istenir. Bu formda ebeveynler dâhil üç kişinin ismi belirtilmelidir. Bu bilgilere göre, her öğrencinin velisine iki adet “Çıkış Kartı” verilir. Okuldan velisi tarafından alınacak öğrenciyi almak için gelen kişi, kendi adının da yazılı olduğu çıkış kartını anaokulundaki görevliye (danışma memuru ve/veya öğretmen) göstererek öğrenciyi teslim almaktadır. Servis kullanan öğrencilerin, okuldan velisi tarafından alınması durumunda, öğrencinin velisinin, durumu en geç 14.30’a kadar okul yönetimine ve sınıf öğretmenine bildirmesi gerekmektedir. Veli, öğrencinin kendisi tarafından alındığını ve o gün servisle gitmeyeceğini aynı zamanda servis sorumlusuna da bildirmelidir. Olağan dışı bir durum olduğunda ve öğrencimiz “Çıkış Kartı”nda ismi yazılı olmayan farklı bir kişi tarafından alınacaksa, velinin bunu yazılı olarak dilekçe veya e-posta yoluyla okul yönetimine ve sınıf öğretmenine bildirmesi önem taşımaktadır. Okul idaresine ya da sınıf öğretmenine bu konuda bilgi verilmemesi halinde öğrencinin okuldan ayrılmasına izin verilmeyecektir.
ÖĞRENCİ KIYAFETİ
Anaokulumuzda serbest kıyafet uygulaması yapılmaktadır. Bu nedenle anaokulu öğrencileri için, yaşları, eğitim ortamları düşünülerek mümkün olduğunca rahat edebilecekleri (eşofman, şort vb.) ve kirlenip, yıpranmasından rahatsızlık duymayacağınız kıyafetlerin tercih edilmesini önermekteyiz. Ayrıca, öğrencilerimizin okul içerisinde yüzük, küpe, bilezik, dijital saat vb. materyaller kullanmamaları gerekmektedir.
BESLENME SAATİ VE YEMEK
Okulumuzdaki beslenme ve yemek hizmetleri, “SOFRA GRUP A.Ş.” tarafından EUREST markasıyla okul mutfağında hazırlanarak sunulmaktadır. İlgili firmanın sorumlusuna 0212 286 11 30 / 2232 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
Öğle yemeği ve ara öğün listelerini web sayfamızdan takip edebileceğiniz gibi, e-posta adreslerinize de düzenli olarak gönderilmektedir.
Öğünlerimiz:
Sabah Kahvaltısı : 09.00 - 09.30
Öğle Yemeği : 11.50 - 12.30 (1.Grup)
12.45 - 13.20 (2.Grup)
İkindi Kahvaltısı : 15.00 - 15.20 saatleri arasındadır.
SAĞLIK DURUMU
Yerleşkemizde öğrencilerimizin sağlık durumlarının düzenli takibini sağlamak adına okul doktorumuz ve birimlerimizin sorumlu okul hemşireleri görev yapmaktadır. Öksürük, ateş, boğaz ağrısı, ishal, kusma, burun akıntısı vb. hastalık belirtileri olan öğrencilerimizin okula gelmeyerek evde dinlenmeleri gerekmektedir. Ayrıca, öğrencimizle aynı evde yaşayan yetişkinlerde de hastalık belirtisi olması halinde öğrencimizin okula gönderilmemesi, okul toplumunun sağlığı açısından önem arz etmektedir. Okulda sağlık birimi tarafından ilaç takibi yapılmamakta ve ilaç, vitamin vb. takviyeler okulumuza kabul edilmemektedir. Anlık gelişen kazalar ve acil gelişen durumlar dışında öğrencilerimize ilaç verilmemektedir. Anaokulu hemşiremize 0 212 286 11 30 / 2406 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
SERVİS
Okulumuzdaki servis hizmetleri, “Çınar Tur Turizm Sanayi ve Ticaret Ltd.” tarafından sağlanmaktadır. İlgili firmanın sorumlusuna 0 212 286 11 30 / 2506 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
Öğrencilerimiz sabah okula gelişte servis hostesleri tarafından öğretmenlerine teslim edilir, eve dönüşte de servis hosteslerimiz tarafından öğretmenlerinden teslim alınırlar. Sabah gelişlerde öğrenciler servis şirketinin belirttiği saatten üç dakika önce bekleme noktasında hazır bulunur. Öğrenci bir dakika beklendikten sonra servis hareket eder. Okul çıkışında servisler 15.30-16.00 arasında sırayla hareket etmektedir. Öğrenci servislerine, öğrencimize eşlik etmesi için yetişkin (ebeveyn veya çocuğunuzun bakımından sorumlu kişi) alınmamaktadır. Öğrenciler kayıtlı olduğu servisin dışında, başka bir servisi misafir olarak kullanamamaktadır. Servis içerisinde öğrencilerimizin güvenliği ve sağlığı açısından yiyecek tüketilmemesi gerekmektedir. Bu sebeple öğrencilerimizin çantalarında yiyecek bulundurulmamasını önemle rica ederiz.
YERLEŞKEYE ARAÇ GİRİŞ ÇIKIŞI
Yerleşkemize araç girişi anaokulu velilerimiz hariç yapılmamaktadır. Yerleşke içine sadece servis kullanmayıp özel aracı ile çocuğunu okula bırakacak anaokulu velilerimiz içeri alınarak kısa süreli park etmeleri sağlanmaktadır. Aracınızın park yeri için, güvenlik görevlilerinin talimatlarına göre hareket edebilirsiniz. Yerleşkedeki tüm açık alanlar anaokulu öğrencilerimizin dışında, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerimizin oyun/açık hava alanı olarak kullanıldığı için yerleşke içinde trafik oluşturulmasına izin verilmemektedir. Aracı ile yerleşkeye giriş yapacak anaokulu velilerimiz sabah 08.00-09.30 saatleri arasında ve okul çıkışında 15.45-16.00 saat aralığında yerleşkeye giriş yapabileceklerdir. Belirtilen süre içerisinde yerleşke güvenlik görevlilerinin yönlendireceği alanlarda kısa süreli park edilmektedir. Gün boyunca belirtilen saatlerin dışında kampüse araç alınamayacaktır. Bunların yanı sıra yerleşke içerisine ticari araç (taksi,Uber vb.) girişi yapılmamaktadır. Özel bir durum (hastalık, veli görüşmesi vb.) nedeniyle gün içinde kampüse gelmeniz halinde, okul yönetiminin bilgisi dâhilinde ve güvenlik görevlilerin yönlendirmeleri doğrultusunda hareket edilmesi gerekmektedir. Kampüsümüzde eğitim alan tüm öğrencilerimizin güvenliği nedeniyle yapılan bu organizasyona vereceğiniz destek için şimdiden çok teşekkür ederiz.
KAYIP EŞYA
Öğrencilerimizin giysilerinin, kime ait olduklarının kolaylıkla anlaşılması için, arma işlenmesi, işaret konulması, isim (yıkandığında silinmeyecek bir kalemle) yazılması önerilmektedir. Kayıp eşyalar, üzerlerindeki bilgilerden yola çıkılarak öğrencilerimize teslim edilir. Sahibi bulunamayan eşyalar kayıp eşya dolabında saklanır. Ayrıca, kıyafet dışında öğrencilerimizin okulda kullanacağı tüm araç-gereçlerin de etiketlenmesi gerekmektedir.
EVE GÖNDERİLEN YAZILAR
Herhangi bir konuda velinin bilgilendirilmesi amacıyla eve gönderilecek yazıların, zamanında incelenip, gerekli durumlarda imzalanarak öğrenci aracılığıyla sınıf öğretmenine teslim edilmesi gerekmektedir. Güncel iletiler, e-posta veya cep telefonu mesajı aracılığıyla sizlere ulaştırılmaktadır. Bu nedenle e-posta ve mesajların düzenli takibi önemlidir.
ADRES VE TELEFON DEĞİŞİKLİKLERİ – İLETİŞİM
Yıl boyunca öğretmenlerimiz sizlerle iletişimi e-posta ve telefon yoluyla yürüteceklerdir. Bu sebeple sizlerle sağlıklı iletişim kurabilmemiz için, adres, telefon ve e-posta değişikliklerinizi sınıf öğretmeninize e-posta yoluyla ve anaokulu yazı işleri memurumuza 0212 286 11 30 – 2400 / 2410 numaralı telefondan ulaşarak bildirmenizi rica ederiz. Sınıf ve branş öğretmenlerimizin e-posta adresleri sizlerle paylaşılacaktır. Ayrıca okul e-posta adresimiz ayz.isikanaokulu@fmvisik.k12.tr ile de mesajlarınızı bizlere iletebilirsiniz. Sene içerisinde gerçekleşecek olan çevrimiçi seminer, toplantı, söyleşi vb. katılımlarınız sırasında yaşanabilecek teknik aksaklıklar için 0212 286 11 30 - 2107/2108 numaralı telefondan ve ayzonline@fmvisik.k12.tr e-posta adresinden destek ala