Etkinlikler
-
Renkli Sıvılar Etkinliği
22.10.20196.sınıflarda Matematik dersinde “Renkli Sıvılar” etkinliği yapıldı. Etkinlik kapsamında öğrenciler ortak bölen kullanarak farklı renklerdeki sıvıları birbirine karıştırmadan daha küçük boyutlardaki ölçü kaplarına koydular. Etkinlik sayesinde öğrenciler ortak böleni kullanmayı, konunun kullanım alanlarını kavradılar. Colored Liquids Activity In 6th Grade Mathematics Lesson, the "Color Liquids" event was held. Within the scope of the activity, the students used the common divisor to put liquids of different colors into smaller size containers without mixing them. Thanks to the activity, students learned to use the common divisor and the usage areas of the subject. -
Sonbahar Öğretmenler Sempozyumu
22.10.2019Sonbahar Öğretmenler Sempozyumu -
Zeka Oyunları Şampiyonası
22.10.2019Öğrencilerin düşünme, karar verme, problem çözme becerilerini geliştirmek amacıyla Türkiye Zeka Vakfı tarafından düzenlenen Zeka Oyunları Şampiyonası’nın ilk aşaması olan İstanbul il finalleri 19 Ekim 2019 tarihinde yapıldı. Online olarak yapılan yarışmaya matematik bölümü ve sınıf öğretmenleri tarafından hazırlanan, biri ilkokul biri ortaokuldan iki takımla katıldık. Istanbul finals, the first stage of Brain Games Championship took place on October 19, 2019. Brain Games Championship is organized by the Turkish Foundation of Intelligence in order to develop students’ thinking, decision making and problem solving skills. We have attended to this online competition with the two teams (one from primary and one from middle school) created by mathematics and classroom teachers. -
Deprem Nedir? Nasıl Korunabiliriz? Konferansı
21.10.2019 -
FMV Özel Ayazağa Işık İlkokulu 1.Sınıflarımız Yoga ile Tanıştı
21.10.2019FMV Özel Ayazağa Işık İlkokulu 1.Sınıflarımız Yoga ile Tanıştı -
Matematik Parkuru
21.10.2019Matematik bölümümüzün 5. Sınıflarla planladığı “Matematik Parkuru” yarışması bu hafta gerçekleşti. 8 soruyu en hızlı cevaplayıp, her soru için 1 harf kazanarak ve bu harflerden kelimelerini oluşturan ilk sınıf 5D sınıfı oldu. Öncelikle 5D sınıfı olmak üzere tüm yarışan ve onlara destek veren öğrencilerimizi Matematik Bölümü olarak tebrik ediyoruz. The activity called “Mathematics Marathon” for 5th grade students was conducted by Mathematics Department. 8 questions were answered by students. And finally, students formed their words. 5D class was the winner. We celebrate all the students. -
SINAVA HAZIRLIK BECERİLERİ
19.10.2019 -
8. Sınıf Kariyer Planlama Etkinliği
18.10.20198. Sınıf Kariyer Planlama Etkinliği -
Semaine du goût-Tadım Haftası
18.10.2019Semaine du goût-Tadım Haftası -
#EUCodeWeek #FMVIşıkKodluyor #AvrupaKodlamaHaftası
16.10.2019#EUCodeWeek #FMVIşıkKodluyor #AvrupaKodlamaHaftası -
Cumhuriyetimizin 96. Yılı Resim Yarışması İlçe Birincisi
16.10.2019İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Cumhuriyetimizin 96. Yıl Kutlamaları çerçevesinde düzenlenen, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı temalı resim yarışmasında 4.sınıf öğrencimiz Naz BÜYÜKDOĞAN ilçe birincisi olmuştur. Kendisini tebrik eder, başarılarının devamını dileriz. -
Güvenli ve Kontrollü Teknoloji Kullanımı
16.10.2019Bugün, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Servisi ile Bilişim Teknolojileri Departmanının ortak olarak hazırladığı, okuldaki bütün öğrencilerimizin farklı oturumlar halinde katıldığı "Güvenli ve Kontrollü Teknoloji Kullanımı" konulu sunumumuz gerçekleşmiştir. Sunumda; dijital ayak izinin ne demek olduğu, dijital güvenliğin ne olduğu ve eksikliğinde nelerle karşılaşılacağı, bilgisayar oyunlarının zararları, etik anlayış, zaman ve içerik açısından kontrollü teknoloji kullanımının nasıl olması gerektiği, bağımlılığın ne demek olduğu ve bağımlılıkla başa çıkma yolları, uzun süreli bilgisayar oyunu oynamanın fiziksel, psikolojik, psikolojik ve akademik ve zihinsel zararlarından bahsedilmiştir Sunum öğrencilerimizin aktif katılımı ile başarılı bir şekilde gerçekleşmiştir. Today, a presentation on "Safe and Controlled Use of Technology" was prepared by the Counseling Service and the Department of Information Technologies and all of our students participated in different sessions. In this presentation, we informed our students about what digital footprint means, what digital security is, the harm of computer games, how to use controlled technology in terms of ethical understanding, time and content, what addiction means and ways of coping with addiction, the physical, psychological and academical harms of playing computer games for a long time. The presentation was made successfully with the active participation of students.


